» Ce face un magazin online sa fie de succes? » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO » Stelea - BRASOV SEO

» Ce face un magazin online sa fie de succes? » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO » Stelea

WEB DESIGN BRASOV SEO

BRASOV

  1. 01. web design
  2. 02. design
  3. 03. comert electronic
  4. 04. promovare web
  5. 05. hosting

Ce face un magazin online sa fie de succes?

no comment

Creare magazin online Brasov

În ziua de azi magazinele online pot fi relativ ușor construite și gestionate, dar cum vă asigurați că magazinul dumneavoastră este un mare succes?
Iată câteva sfaturi pentru antreprenorul online:

Dispozitivele mobile și tabletele au modificat foarte mult procesul de cumpărare și calea de achiziție. În aceste zile, puteți cumpăra orice de la o pizza până la o insulă fără a vă mai deplasa la o locație fizică. Datorită acestei simplităti, noi magazine online apăr în permanentă pentru a răspunde diferitelor segmente de clienți.

Crearea unui magazin online pare atât de usorară. Doar combinați un domeniu, o bună găzduire, un sistem de gestionare a conținutului și o temă. Confortul redus face că bariera de intrare în piață să fie foarte mică-nu trebuie să plătiti o chirie mare dacă nu aveți nevoie de un magazin fizic.

Dar, în realitate, este destul de greu să creezi un bun magazin online și este chiar mai greu să-l faci cu succes și ușor de utilizat. Mai jos sunt sfaturi utile pentru a vă ghida prin obstacole care pot apărea în calea devenirii unui proprietar de magazin online de succes.

Pagina principală

Pagina principală este fața/imaginea companiei. De aceea ar trebui să fie ușoară de citit și clar de înțeles. Clienții dvs. își prețuiesc timpul prețios, astfel că nu vor petrece câteva minute încercând să-și dea seamă ce vindeți sau ce servicii oferiți. Fiți concis și direct în transmiterea celor mai importante informații clienților dvs. Nu spuneți clientului când a fost înființată afacerea dvs. sau câți manageri de vanzări aveți, cu excepția informațiilor dedicate pentru pagina „Despre noi”. Desigur, există câteva excepții, dar vorbesc despre situații generale.

O pagină de pornire bună leagă de asemenea imaginea companiei cu categoriile de produse oferite pentru a ușura navigarea pe site și a face experiența utilizatorului simplă și fără probleme. Există, de asemenea, bannere cu oferte speciale și promoții.

Uneori trebuie să plasați date de contacte sau chiar o zonă de chat online pentru a răspunde rapid la toate intrebările clienților. Discuțiile live au cel mai mare nivel de satisfacție pentru orice canal de servicii pentru clienți, deci ar trebui să luați în considerare utilizarea acestora în magazinul dvs online.

Pagina/paginile categoriilor de produse

Gândiți-vă la magazinul dvs. online ca la un magazin offline pentru o clipă. Paginile categoriilor dvs. de produse sunt ca departamentele/raioanele din cadrul magazinului. Arătati clienților ce aveți pe „rafturi”: adăugați poze aferente produselor comercializate, adăugati opțiunea „adaugă în coș” și de asemenea, puteți adăuga mai multe informații utile (scurtă descriere, evaluare, etc.). Dacă alegeți ordonarea ierarhică a produselor în categorii și subcategorii nu uitați să respectați regulamentul Google în acest sens. Google va influența foarte mult deciziile pe care le veți luă în legătură cu magazinul dvs. online.

Unele magazine folosesc vizionări rapide (preview-uri) ale produselor care, de cele mai multe ori, functionează excelent în feedback-ul oferit de clienți, însă folosirea unui astfel de sistem reduce numărul de pagini vizionate pe sesiune, deoarece clientul nu are nevoie să deschidă fiecare produs într-o pagina separată.

Alegeți ce functionează cel mai bine pentru dvs. prin testarea unor abordări diferite. Totul depinde de gama de produse și de clienții cărora vă adresați.

Paginile dedicate produselor

Un client navighează prin site-ul dvs. pentru a „ateriza” pe o pagină de produs. Intenția lui este să găsească ceva interesant și, eventual, să facă o achiziție. Decizia finală depinde în mare măsură de calitatea și cantitatea de informații pe care le furnizați. Asta nu inseamnă că trebuie să scrieți o descriere de 1000 de cuvinte. Scopul dvs. este să afișați toate informațiile relevante cât mai repede posibil, organizate într-un mod ușor de utilizat.

Componente ale paginii de produs:

  • Imagini

Sunt sigur că ați văzut cum oamenii aleg produsele în supermarketuri (și nu sunteți o excepție). Clienții studiază cu atenție produsul, culoarea, formă, ambalajul și incearcă să se îmbrace, să studieze materialul etc. Dar nu pot face acest lucru în magazinul online, așa că ar trebui să umpleți acest gol de informații pentru a oferi o experientă bună pentru utilizatori.

Utilizați imagini de inaltă calitate optinue de vizualizare detaliată și variațiuni de culoare dacă este cazul, acestea din urmă fiind relevante pentru produsele configurabile.

  • Descrierea produsului

Puteți oferi o scurtă descriere generală a produsului, urmată apoi și de o descriere mai amplă cu detalii tehnice. Depinde de dvs. ce opțiuni de formatare și de afișare să utilizați, dar ar trebui să arate natural pe pagină. Mai mult, va trebui să lucrați cu grijă pentru a scrie și prezenta descrierea produselor. Descrierile trebuie să fie unice pentru că magazinul dumneavoastră online să nu fie penalizat în Google și în celelalte motoare de căutare pentru conținut duplicat.

  • Prețul

Cele mai multe magazine online arată prețurile și acest lucru nu este de mirare, deoarece oamenii preferă să știe la ce să se aștepte, mai ales atunci când vine vorba de bani, nimănui nu îi place să-și asume riscuri nefondate.

Dacă un produs este redus, promovați această informație afișând și comparând prețul vechi de vânzare cu cel curent.

  • Opțiunea „Adaugă în coș”

Să fim cinstiți, obiectivul dvs. principal nu este acela de a va lăuda prin design-ul, pozele sau informațiile de pe site. Scopul dvs. principal este de a vinde, deci faceți ca opțiunea de a cumpăra să fie foarte vizibilă  și proeminentă. Acesta este apelul la „acțiune” la care trebuie îndemnat clientul.

În plus, puteți afișa opțiunile alternative „Adăugati pentru comparare” sau „Adăugati la lista de dorințe (wishlist)”.

  • Produse asociate

Este minunat dacă un client cumpără un produs, dar ar fi putut cumpăra mai mult! Obiectivul dvs. este de a oferi mai multe produse care se potrivesc cu gustul clientului. Puteți afișa produse asociate și / sau „Clienții care au cumpărat acest element au cumpărat de asemenea”. Această tehnică poate crește o valoare medie a comenzii în magazinul dvs.

  • Oferte speciale și promoții

Ok, să ne imaginăm că aveți deja un magazin online bine arganizat cu pagini, categorii și produse (aveți nu?). Acum, trebuie să atrageți clienți noi și să faceți clienții vechi să revină. Ar trebui să dezvoltați un plan de marketing și să lansați promoții.

  • Pagini de destinație

Dacă lansați o nouă colecție sau o categorie specială în magazinul dvs., puteți să o faceți simplu și liniștit … sau să creați o promoție și să o faceți să fie tare! Este posibil să aveți nevoie de o pagină specială pentru aceasta, de exemplu, o pagină cu numărătoare inversă (este o soluție bună pentru a crea senzație de urgentă):

Designul și mesajul care se dorește să fie transmis pe paginile de promoții depinde în mare măsură de afacerea dvs. și de obiectivele pe care trebuie să le atingeți.

  • Reduceri / Coduri de cupon

Puteți să oferiți clienților dvs. reduceri la diferite ocazii și sărbători care pot fi globale (de exemplu  Crăciun), locale sau chiar personale (zile de naștere, zile onomastice etc.)

  • Statistici și analiză

Când investiți mult timp și efort în marketing, doriți să știți cum influentează acest lucru comportamentul utilizatorilor pe site și să vedeți că aceștia navighează pe magazinul dvs. online. Cea mai usoară modalitate de a obține acele informații este să vă configurați codul Google Analytics.

Rapoartele Google Analytics implicite acoperă aproape tot ceea ce aveți nevoie, iar dacă doriți rapoarte detaliate și customizate puteți crea tablouri de bord personalizate.

Deci merită tot efortul?

Există un singur răspuns simplu: DA. Magazinul dvs. online este ca un „puiet”, trebuie să aveți grijă de el, să îl „udați” și să îl „hrăniti”. Într-o zi munca va avea ca rezultat un copac înfloritor, care va aduce fructe în mod regulat!

Etichete: , , ,

Leave a Reply



Tel: 0746.867 157 ; Fax: 0368.404.943 ; Email: WEB DESIGN BRASOV ; BrasovFIRMA WEBDESIGN BRASOV
 
web_design_brasov | design_brasov | comert_electronic_brasov | promovare_web_brasov | hosting_brasov | web_design_brasov_portofoliu | web_design_brasov_contact FIRMA WEB DESIGN BRASOV