» Despre Internet » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO - BRASOV SEO

» Despre Internet » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO

WEB DESIGN BRASOV SEO

BRASOV

  1. 01. web design
  2. 02. design
  3. 03. comert electronic
  4. 04. promovare web
  5. 05. hosting

Efectele modificarilor in pagina asupra SEO

no comment

Un lucru pe care nici clientii si nici unii prestatori de servicii SEO nu prea il stiu sau nu il respecta, e ca modificari ale site-ului dupa sau in timpul optimizarii onpage si a campaniei de link building e bine sa nu mai existe .

De multe ori vad pe site-urile clientilor modificari continue la structura, texte sau titluri si descrieri. Ceea ce nu e chiar ok, mai ales daca e inceputa deja campania de link building. Efectul imediat e indexarea greoaie detorat faptului ca Google trebuie sa reevalueze site-urile.

Pentru site-urile noi e indicat sa nu se faca modificari cel putin o perioada de 4-6 luni, decat daca e neaparat.

promovare-SEOIn general, cam orice modificare facuta pe site se reflecta in pozitionarile la cautari, rezultatele avand fluctuatii de pozitii in functie de evaluarea si reevaluarea facuta de Google.

Asa ca, sfatul meu e sa nu modificati site-urile decat cu acordul prestatorului sau a firmei ce face SEO. Altfel, problemele generate de aceste modificari se vad in pozitionarea la cuvintele cheie si nu e usor sa readuci un site la cautari.

Sursa: Optimizare Seo

Social Media si promovarea in mediul online

no comment

Promovare Facebook Google Site-uri Brasov
Social Media Facebook Brasov Pormovare Web Design Brasov

Evolutia unui Logo

no comment

Un logo (probabil o prescurtare de la logogramă, din logo- „cuvînt” şi -gramă „scriere”), numit uneori şi siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizaţii, a unui eveniment etc.

Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinaţie a acestor elemente. Un logo al unei întreprinderi trebuie să fie clar de recunoscut şi să se identifice cu o caracteristică pentru întreaga întreprindere. În contextul legal logoul este şi marca înregistrată unei firme, a unui produs, a unei organizaţii, a unui eveniment etc. De obicei agenţii de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo respectiv.

Iata cateva exemple de evolutie de logo:

Top 10 Trafic Romania Mai 2013

no comment

Topul 10 site-uri romanesti dupa traficul inregistrat in Mai 2013:

Top Trafic Romania Mai 2013

  • (1) rol.ro
  • (2) realitatea.net
  • (3) okazii.ro
  • (4) gandul.info
  • (5) adevarul.ro
  • (6) libertatea.ro
  • (7) sport.ro
  • (8) protv.ro
  • (9) ziare.com
  • (10) tpu.ro

Topul a fost realizat conform statisticilor trafic.ro so SATI.ro

Recomandari SEO 2013

no comment

Promovare Site Google Seo Servicii Brasov
SEO Web Design Promovare si optimizare Google 2013

(1). Continutul SEO de Calitate, (2). Plasarea tagurilor corect : H1, H2, H3, (3). Meta Tag-uri, (4). Cuvintele cheie si Densitatea lor, (5). Caractere subliniate, (6). Caractere Bold, Italic, (7). Nume pentru fisier, (8). Link-uri interne catre alte articole, (9). Link-uri externe, (10). Rata de continut ridicata in cod, (11). Nu utilizati Flash, (12). Sinonime si plural

Cele mai vizitate site-uri din Romania – Ianuarie 2014

no comment

Cele mai vizitate site-uri din Romania

Top 10 site-uri romanesti dupa traficul inregistrat in Ianuarie 2014:

  • (1) www.rol.ro
  • (2) www.bez.ro
  • (3) www.adevarul.ro
  • (4) www.realitatea.ro
  • (5) www.tocmai.ro
  • (6) www.protv.ro
  • (7) www.mercador.ro
  • (8) www.libertatea.ro
  • (9) www.bzi.ro
  • (10) www.romaniatv.net |

Topul a fost realizat conform statisticilor trafic.ro so SATI.ro

Istoria motoarelor de cautare

no comment

istoria motoarelor de cautareÎn primele zile de la dezvoltarea Internetului, utilizatorii săi au fost o minoritate privilegiata şi cantitatea de informaţii disponibile a fost relativ mica. Accesul a fost în principal limitat la angajaţi din diferite universităţi şi laboratoare care l-au folosit pentru a avea acces la informaţii ştiinţifice. În acele zile, problema de a găsi informaţii pe Internet nu a fost aproape la fel de critica cum este acum.

Realizare de site-uri de tip director  a fost una dintre metodele folosite pentru prima dată pentru a facilita accesul la resurse de informaţii cu privire la reţea. Link-uri către aceste resurse au fost grupate în funcţie de subiect. Yahoo a fost primul proiect de acest gen deschis în aprilie 1994. Pe măsură ce numărul de site-uri în directorul Yahoo a crescut, dezvoltatorii de la Yahoo au realizat motorul pentru cautare. Desigur, nu a fost un motor de căutare în forma sa reală, deoarece searchingul a fost limitat la aceste resurse/listări care au fost puse în director.

Astfel de motoare au fost folosite extensiv în trecut, dar în zilele noastre au pierdut mare parte din popularitatea lor.  Motivul este simplu – chiar si directoarele moderne cu o mulţime de resurse furnizeaza doar informaţii cu privire la o mica parte din Internet. De exemplu, cel mai mare director de pe reţea este în prezent DMOZ (sau Open Directory Project). Acesta conţine informaţii despre aproximativ cinci milioane de resurse. Comparaţi acest lucru cu baza de date Google motor de căutare care conţin mai mult de opt miliarde de documente.

Proiectul WebCrawler a început în 1994 şi a fost primul motor de căutare full-featured. Lycos şi motoarele de căutare AltaVista au apărut în 1995 şi timp de mai mulţi ani, Alta Vista a fost actor major în acest domeniu.

În 1997, Sergey Brin şi Larry Page au creat Google , ca un proiect de cercetare de la Universitatea Stanford. Google este acum cel mai popular motor de cautare din lume.

În prezent, există trei motoare de varf internaţionale de căutare – Google, Yahoo şi MSN Search. Acestea au fiecare propriile lor baze de date şi algoritmi de căutare. Multe alte motoare de căutare utilizează rezultatele provenite de la aceste trei motoare de cautare majore cat si expertiza SEO a acestora. De exemplu, motorul de căutare AOL (search.aol.com) foloseşte baza de date Google în timp ce AltaVista, Lycos şi AllTheWeb toate utiliza baza de date Yahoo.

Tel: 0746.867 157 ; Fax: 0368.404.943 ; Email: WEB DESIGN BRASOV ; BrasovFIRMA WEBDESIGN BRASOV
 
web_design_brasov | design_brasov | comert_electronic_brasov | promovare_web_brasov | hosting_brasov | web_design_brasov_portofoliu | web_design_brasov_contact FIRMA WEB DESIGN BRASOV