» Despre Internet » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO - BRASOV SEO

» Despre Internet » SEO Brasov – Web Design Brasov | Optimizare SEO

WEB DESIGN BRASOV SEO

BRASOV

  1. 01. web design
  2. 02. design
  3. 03. comert electronic
  4. 04. promovare web
  5. 05. hosting

Ce face un magazin online sa fie de succes?

no comment

Creare magazin online Brasov

În ziua de azi magazinele online pot fi relativ ușor construite și gestionate, dar cum vă asigurați că magazinul dumneavoastră este un mare succes?
Iată câteva sfaturi pentru antreprenorul online:

Dispozitivele mobile și tabletele au modificat foarte mult procesul de cumpărare și calea de achiziție. În aceste zile, puteți cumpăra orice de la o pizza până la o insulă fără a vă mai deplasa la o locație fizică. Datorită acestei simplităti, noi magazine online apăr în permanentă pentru a răspunde diferitelor segmente de clienți.

Crearea unui magazin online pare atât de usorară. Doar combinați un domeniu, o bună găzduire, un sistem de gestionare a conținutului și o temă. Confortul redus face că bariera de intrare în piață să fie foarte mică-nu trebuie să plătiti o chirie mare dacă nu aveți nevoie de un magazin fizic.

Dar, în realitate, este destul de greu să creezi un bun magazin online și este chiar mai greu să-l faci cu succes și ușor de utilizat. Mai jos sunt sfaturi utile pentru a vă ghida prin obstacole care pot apărea în calea devenirii unui proprietar de magazin online de succes.

Pagina principală

Pagina principală este fața/imaginea companiei. De aceea ar trebui să fie ușoară de citit și clar de înțeles. Clienții dvs. își prețuiesc timpul prețios, astfel că nu vor petrece câteva minute încercând să-și dea seamă ce vindeți sau ce servicii oferiți. Fiți concis și direct în transmiterea celor mai importante informații clienților dvs. Nu spuneți clientului când a fost înființată afacerea dvs. sau câți manageri de vanzări aveți, cu excepția informațiilor dedicate pentru pagina „Despre noi”. Desigur, există câteva excepții, dar vorbesc despre situații generale.

O pagină de pornire bună leagă de asemenea imaginea companiei cu categoriile de produse oferite pentru a ușura navigarea pe site și a face experiența utilizatorului simplă și fără probleme. Există, de asemenea, bannere cu oferte speciale și promoții.

Uneori trebuie să plasați date de contacte sau chiar o zonă de chat online pentru a răspunde rapid la toate intrebările clienților. Discuțiile live au cel mai mare nivel de satisfacție pentru orice canal de servicii pentru clienți, deci ar trebui să luați în considerare utilizarea acestora în magazinul dvs online.

Pagina/paginile categoriilor de produse

Gândiți-vă la magazinul dvs. online ca la un magazin offline pentru o clipă. Paginile categoriilor dvs. de produse sunt ca departamentele/raioanele din cadrul magazinului. Arătati clienților ce aveți pe „rafturi”: adăugați poze aferente produselor comercializate, adăugati opțiunea „adaugă în coș” și de asemenea, puteți adăuga mai multe informații utile (scurtă descriere, evaluare, etc.). Dacă alegeți ordonarea ierarhică a produselor în categorii și subcategorii nu uitați să respectați regulamentul Google în acest sens. Google va influența foarte mult deciziile pe care le veți luă în legătură cu magazinul dvs. online.

Unele magazine folosesc vizionări rapide (preview-uri) ale produselor care, de cele mai multe ori, functionează excelent în feedback-ul oferit de clienți, însă folosirea unui astfel de sistem reduce numărul de pagini vizionate pe sesiune, deoarece clientul nu are nevoie să deschidă fiecare produs într-o pagina separată.

Alegeți ce functionează cel mai bine pentru dvs. prin testarea unor abordări diferite. Totul depinde de gama de produse și de clienții cărora vă adresați.

Paginile dedicate produselor

Un client navighează prin site-ul dvs. pentru a „ateriza” pe o pagină de produs. Intenția lui este să găsească ceva interesant și, eventual, să facă o achiziție. Decizia finală depinde în mare măsură de calitatea și cantitatea de informații pe care le furnizați. Asta nu inseamnă că trebuie să scrieți o descriere de 1000 de cuvinte. Scopul dvs. este să afișați toate informațiile relevante cât mai repede posibil, organizate într-un mod ușor de utilizat.

Componente ale paginii de produs:

  • Imagini

Sunt sigur că ați văzut cum oamenii aleg produsele în supermarketuri (și nu sunteți o excepție). Clienții studiază cu atenție produsul, culoarea, formă, ambalajul și incearcă să se îmbrace, să studieze materialul etc. Dar nu pot face acest lucru în magazinul online, așa că ar trebui să umpleți acest gol de informații pentru a oferi o experientă bună pentru utilizatori.

Utilizați imagini de inaltă calitate optinue de vizualizare detaliată și variațiuni de culoare dacă este cazul, acestea din urmă fiind relevante pentru produsele configurabile.

  • Descrierea produsului

Puteți oferi o scurtă descriere generală a produsului, urmată apoi și de o descriere mai amplă cu detalii tehnice. Depinde de dvs. ce opțiuni de formatare și de afișare să utilizați, dar ar trebui să arate natural pe pagină. Mai mult, va trebui să lucrați cu grijă pentru a scrie și prezenta descrierea produselor. Descrierile trebuie să fie unice pentru că magazinul dumneavoastră online să nu fie penalizat în Google și în celelalte motoare de căutare pentru conținut duplicat.

  • Prețul

Cele mai multe magazine online arată prețurile și acest lucru nu este de mirare, deoarece oamenii preferă să știe la ce să se aștepte, mai ales atunci când vine vorba de bani, nimănui nu îi place să-și asume riscuri nefondate.

Dacă un produs este redus, promovați această informație afișând și comparând prețul vechi de vânzare cu cel curent.

  • Opțiunea „Adaugă în coș”

Să fim cinstiți, obiectivul dvs. principal nu este acela de a va lăuda prin design-ul, pozele sau informațiile de pe site. Scopul dvs. principal este de a vinde, deci faceți ca opțiunea de a cumpăra să fie foarte vizibilă  și proeminentă. Acesta este apelul la „acțiune” la care trebuie îndemnat clientul.

În plus, puteți afișa opțiunile alternative „Adăugati pentru comparare” sau „Adăugati la lista de dorințe (wishlist)”.

  • Produse asociate

Este minunat dacă un client cumpără un produs, dar ar fi putut cumpăra mai mult! Obiectivul dvs. este de a oferi mai multe produse care se potrivesc cu gustul clientului. Puteți afișa produse asociate și / sau „Clienții care au cumpărat acest element au cumpărat de asemenea”. Această tehnică poate crește o valoare medie a comenzii în magazinul dvs.

  • Oferte speciale și promoții

Ok, să ne imaginăm că aveți deja un magazin online bine arganizat cu pagini, categorii și produse (aveți nu?). Acum, trebuie să atrageți clienți noi și să faceți clienții vechi să revină. Ar trebui să dezvoltați un plan de marketing și să lansați promoții.

  • Pagini de destinație

Dacă lansați o nouă colecție sau o categorie specială în magazinul dvs., puteți să o faceți simplu și liniștit … sau să creați o promoție și să o faceți să fie tare! Este posibil să aveți nevoie de o pagină specială pentru aceasta, de exemplu, o pagină cu numărătoare inversă (este o soluție bună pentru a crea senzație de urgentă):

Designul și mesajul care se dorește să fie transmis pe paginile de promoții depinde în mare măsură de afacerea dvs. și de obiectivele pe care trebuie să le atingeți.

  • Reduceri / Coduri de cupon

Puteți să oferiți clienților dvs. reduceri la diferite ocazii și sărbători care pot fi globale (de exemplu  Crăciun), locale sau chiar personale (zile de naștere, zile onomastice etc.)

  • Statistici și analiză

Când investiți mult timp și efort în marketing, doriți să știți cum influentează acest lucru comportamentul utilizatorilor pe site și să vedeți că aceștia navighează pe magazinul dvs. online. Cea mai usoară modalitate de a obține acele informații este să vă configurați codul Google Analytics.

Rapoartele Google Analytics implicite acoperă aproape tot ceea ce aveți nevoie, iar dacă doriți rapoarte detaliate și customizate puteți crea tablouri de bord personalizate.

Deci merită tot efortul?

Există un singur răspuns simplu: DA. Magazinul dvs. online este ca un „puiet”, trebuie să aveți grijă de el, să îl „udați” și să îl „hrăniti”. Într-o zi munca va avea ca rezultat un copac înfloritor, care va aduce fructe în mod regulat!

Ce va urma în „Social Media”

no comment

Marketing Sociala Media Brasov

Optimizarea pentru motoarele de căutare și marketing-ul pe social media sunt două strategii strâns întrețesute. Ambele sunt strategii organice care se concentreaza pe construirea unei identități elegante, care atrage in mod natural vizitatori. Social media se bazează pe un conținut de înaltă calitate și o prezență pervazivă a brandului […]

Promovare SEO Facebook Brasov

Design web – Realizarea unui website

no comment

Web Design Brasov Primul loc in Google

Design Web – Ce este necesar pentru realizarea unui site web? – Analiza preliminara a website-ului, concredizarea analizei, compunerea scheletului, realizarea graficii, programarea paginilor web, testarea site-ului, publicarea online, promovare si marketing web, administrare si mentenanta – Sabloane, Realizarea unui site web folosind un CMS […]

Design Web Brasov Promovare SEO Site

 

Cu si despre CMS-uri

no comment

Realizare CMS Brasov - Web Design
Web Design Brasov - WordPress, Joomla, Drupal, Magento, PrestaShopCele mai populare CMS-uri:

  • Drupal – un sistem modular open source scris in PHP care dupa anul 2000 a castigat mult in popularitate datorita flexibiltiatii si adaptabilitatii
  • Magento – o platforma solida de nivel Enterprise orientata catre „Shopping Cart System” si implementata in Framework-ul Zend, aparuta in 2008, dar care datorita modularitatii a ajuns in top-ul CMS-urilor in doar cativa ani.
  • WordPress – CMS ajuns renumit datorita orientarii de publicare a blogurilor, scris in PHP si folosind pentru gestionarea bazelor de date sistemul MySQL. Datorita simplitatii si cu renumitul „5 minute installer” a ajuns sa fie dezvoltat de către comunitate tranformându-l în aproape orice tip de site web.
  • Joomla – include funcționalități precum cache-ingul paginilor pentru îmbunătățirea performanțelor, RSS, opțiune de printare a paginilor web, știri de ultimă oră, bloguri, sondaje, căutare web, și localizare internațională.
  • PrestaShop – CMS open source orientat catre „e-commerce”, disponibil in 63 de limbi, scris in Smarty Template Engine, folosit de mai mult de 165.000 de magazine virtuale la nivel mondial.

Site-uri renumite care folosesc CMS-uri:

  • http://www.whitehouse.govDRUPAL – Site-ul Casei Albe si al presedintelui Americii Barak Obama
  • https://www.linux.comJOOMLA – Site-ul oficial al Fundatiei Linux
  • http://www.sonymusic.comWORDPRESS – Site-ul Sony Music Entertainment, a doua cea mai largă companie globală de înregistrǎri.
  • http://www.harvard.eduJOOMLA – Site-ul renumitei universitati HARVARD
  • http://www.made.comMAGENTO – Cel mai mare producator si designer imobiliar din Marea Britanie
  • http://www.bbcamerica.comWORDPRESS – Diviziunea americana a uneia din cele mai mari companii de televiziune din lume și cea mai importantă companie de televiziune britanică, finanțată din bani publici.
  • http://www.virgin.comDRUPAL – Site-ul mega corporatiei VIRGIN GROUP (Banking, Books, Music, Radio, Films, Heath Care)
  • http://fortune.comWORDPRESS – Site-ul oficial al revistei americane FORTUNE
  • http://www.princeofwales.gov.ukDRUPAL – Site-ul oficial al Printului Charles, mostenitor al coroanei Britanice
  • http://www.newyorker.comWORDPRESS – O renumita revistă americană înfințată în anul 1925 de Harold Ross.
  • http://thehill.com JOOMLA – Site-ul popularei publicatii americane THE HILL
  • http://newsroom.fb.comWORDPRESS – Sectiunea de noutati a popularului site de socializare FACEBOOK
  • http://store.liverpoolfc.comMAGENTO – Magazinul online al clubului de fotbal Liverpool FC
  • http://www.grafic.comMAGENTO – Magazin oficial GRAFIC Marea Britanie
  • http://www.mtv.com/newsWORDPRESS – Sectiunea de stiri si noutati a postului de televiziune MTV.
  • http://www.thefashionspot.comJOOMLA – Siteul oficial al agentiei The Fashion Spot
  • http://www.nytco.comWORDPRESS – Site-ul oficial al publicatiei americane The New York Times
  • http://www.boodles.comMAGENTO – Magazinul online de desfacerea al ilustrului producator BOODLES infintat in 1798
  • http://www.gv.comWORDPRESS – Site-ul oficial al bransei de capital investment al gigantului Google Inc. – Google Ventures
  • http://www.itwire.comJOOMLA – Site-ul Publicatiei – IT NEWS & INFORMATION
  • http://www.expressjet.comWORDPRESS – Site-ul liniei de transportui aeriene Express Jet Airlines Inc.
  • http://www.radley.co.ukMAGENTO – Magazinul Online oficial RADLEY LONDON
  • http://www.rollingstones.comWORDPRESS – Site-ul oficial al popularei formatii rock The Rolling Stones
  • http://www.mavs.comWORDPRESS – Site-ul oficial al echipei de baschet Dallas Mavericks
  • http://www.vashi.comMAGENTO – Magazin online international de diamante si pietre pretioase
  • http://snoopdogg.comWORDPRESS – Site-ul oficial al multiplului Platinum Records rapper Snoop Dogg
  • http://www.chopard.comMAGENTO – Un renumit producator de bijuterii si ceasuri din Anglia

Magazin virtual (Online Shop)

no comment

Magazin Online Brasov - Online Shop Management Brasov

Un shop online este un site web target-at vanzarii de servicii si produse. Sistem de gestiune a relatiei cu clientii (abreviat CRM) – Customer facing applications, Customer intelligence. Platforme e-commerce: Presta Shop, Open Cart, Magento, osCommerce, Woocommerce [..]

Promovare-Online-Brasov

Cele 3 tipuri centrale de promovare online

no comment

Optmizare SEO Brasov - GOOGLE

1. Optimizarea onsite/SEO, 2. Optimizarea offsite, 3. SMO – Social marketing optimization – Pagina ta web trebuie sa fie primua la cautarile relevante pe motoarele de cautare. Asta iti va aduce vizitatori gratis relevanti, care sunt usor de transformat in clienti. In prezent procentul vizitatorilor veniti de pe motoarele de cautare este cel mai important […]

Optimizare onsite offsite SEO Brasov

Trei greseli frecvente in promovarea online

no comment

Web-Design-Publicitate-Online

Web-Design-Promovare-Online-WEB

Ce trebuie sa eviti pentru ca firma ta sa nu piarda bani in publicitatea online. 1 – Nu apela la publicitate pe retelele media unde publicul tau tinta nu este prezent, 2 – Nu iti suprapune mesajele publicitare pe mai multe canale media, 3 – Nu folosi campanii abuzive si redundate cu acelasi mesaj.

Tel: 0746.867 157 ; Fax: 0368.404.943 ; Email: WEB DESIGN BRASOV ; BrasovFIRMA WEBDESIGN BRASOV
 
web_design_brasov | design_brasov | comert_electronic_brasov | promovare_web_brasov | hosting_brasov | web_design_brasov_portofoliu | web_design_brasov_contact FIRMA WEB DESIGN BRASOV